sobota, 13 października 2018

Fashionistas™ Barbie® nr 59

No i proszę, jak to szybko leci. Dopiero zaczynałam katalogować moje lalki a tu już 10-ty wpis.

Dziś chciałam się pochwalić zdobyciem Barbie, która od pierwszego wejrzenia skradła moje serce, natomiast jest w ogóle niespotykana u nas w sprzedaży stacjonarnej czy internetowej. Powodem jest to, że lalka pochodzi ze starszego wypustu, a poza tym doczytałam gdzieś, że w ogóle było mało egzemplarzy tego modelu na rynku polskim.

Mowa o Barbie Fashionistas z nr 59 - Tropi Cutie. Przepiękna Afroamerykanka z imponującym afro i wyrazistą twarzą. Lalka posiada ciało original, ubrana jest w letnią sukienkę oraz sportowe buty.




Pod jej stopami widoczna podłoga do mojej nowej dioramy a za plecami ściana w mojej kuchni ;) Ściany do dioramy mam już wymierzone i docięte, teraz czekają na tapetę, natomiast zdradzę Wam, że udało mi się wstawić okno i jestem bardzo ciekawa efektu końcowego (mam nadzieję, że Wy też).








2 komentarze:

  1. Też jestem ciekawa efektu z oknem :P
    Ciężko mi powiedzieć, czy tej lalki było mało, bo widywałam ją swego czasu w supermarketach Auchan w ilościach podobnych do pozostałych modeli fashionistas. Prawdę mówiąc, całkiem niedawno jeszcze markety były dobrym źródłem zaopatrzenia, a ceny fashionistas dorównywały sklepom internetowym. Niestety, jak ostatnio tam byłam, to ceny podrosły (tu akurat Carrefour), a nowego asortymentu jakoś nie widać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Czasem jeszcze w Auchan można trafić na jakąś perełkę i ceny nie powalają.

      Usuń