poniedziałek, 15 października 2018

Fashionistas™ Barbie® nr 59 i nr 73

Cześć i czołem.

Dzisiaj postanowiłam zasypać Was trochę zdjęciami. Bohaterki dnia to pokazywana ostatnio Tropi Cutie i mój dawniejszy nabytek, którym się jeszcze nie zdążyłam pochwalić - Rosey Romper.

Na początek piękna czekolada w koślawych ubraniach, które są dziełem moich rąk. Uważam, że róż doskonale podkreśla kolor jej skóry.





Moja nowa diorama nadal ma tylko podłogę ;) w międzyczasie zmieniła mi się koncepcja, więc praca nad nią się przedłuża.




Rosey Romper to lalka, która zaczarowała mnie swoimi zdjęciami w sieci. Barbie Fashionistas na ciałku original, o nr 73. Niektórzy widzą w jej rysach podobieństwo do JLo i muszę powiedzieć, że i ja dostrzegam ten fakt. Prócz rysów twarzy, lalka ma podobnie jak wspomniana gwiazda, karmelowy odcień cery i brązowe włosy z blond refleksami. Przy linii włosów widać domalowane kosmyki tzw. baby hair. 




Jest to pierwsza Barbie zakupiona dla mnie przez mojego męża :)







3 komentarze: