środa, 3 października 2018

Fashionistas™ Barbie® nr 71

W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam pokazać mój najnowszy nabytek, Fashionistas nr 71 - Teddy Bear Flair. Lalka ma ciałko original i jest przepiękna, ale nie będę się o niej długo rozpisywać ponieważ kupiłam ją w celu zrobienia z niej własnej Barbie Frida Kahlo. Wydaje się, że nie ma nic prostszego - upiąć włosy, podmalować twarz, uszyć kawałek kiecki i voila. Otóż nie moi drodzy, samo upinanie włosów zajęło mi ponad 3 godziny, a ile się przy tym narzucałam wiązankami słów powszechnie uważanych za obraźliwe.. Także, ekhem, tego... o czym ja...





A, no właśnie. Tu już zdjęcie portretowe Barbie z upiętymi włosami i założonymi kolczykami. Twarz oryginalną uwieczniłam w celu zrobienia porównania z buzią już przemalowaną i takowe zestawienie przedstawię w kolejnym wpisie razem z moją pierwszą OOAK :)



4 komentarze:

  1. Prześliczna lalka. Chyba miałabym tzw. ból do głowy, gdybym miała ją przemalować. ;)
    Tak, znam ja te plany na "5 minut", które rozciągają się na 3 godziny. Albo cały dzień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta lalka jest śliczna i miałam moment zawahania zanim zdobyłam się na przemalowanie jej twarzy...

      Usuń
  2. słodkościowa ale fajnie, że
    pomimo wahań masz swoją Fridę!

    OdpowiedzUsuń