piątek, 10 maja 2019

Barbie® Fashion Model Collection

Przechodzę wyraźną fazę na Silki. I choć pozbyłam się jednej ze swych zbiorów (nie dogadałyśmy się), to nadal tęsknym wzrokiem przeglądam zdjęcia tych wyniosłych piękności i bezustannie marzę o wygranej w totka ;)

W domowym zaciszu pracuję nad nową dioramą, a więc zanim się nią pochwalę, dziś zapraszam na wpis życzeniowy. Każdą z przedstawionych lalek powitałabym z otwartymi ramionami. Uwielbiam te bogate stroje i tchnienie dawnej elegancji charakteryzujące każdą z nich. Zdjęcia promocyjne Silek to też zawsze majstersztyk. Wszystkie fotografie pochodzą oczywiście ze strony mattel.barbie.com.

Na koniec mojej pisaniny zdradzę Wam, że już jutro jedna z tych piękności zamieszka u mnie w domu. Jesteście ciekawi która? A może ktoś z Was ma jakieś podejrzenia, może nawet trafnie wytypuje....

Cocktail Dress Barbie® Doll


Tribute Barbie® Doll

Debut™ Barbie® Doll


Little Red Dress Barbie® Doll


Fiorella™ Barbie® Doll


Dulcissima™ Barbie® Doll


Luciana™ Barbie® Doll

 

4 komentarze:

  1. Cóż za boginie! Ikony stylu i elegancji, o których nawet nie śmiem marzyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia która, ale już się nie mogę doczekać, aż ją zaprezentujesz!
    Mnie najbardziej zachwyciła ta pierwsza.

    OdpowiedzUsuń