poniedziałek, 27 maja 2019

The Usherette Barbie® Doll 2007 - Barbie® Fashion Model Collection

Dzisiejsza bohaterka to lalka, którą kupiłam trochę przez przypadek. Nie znajdowała się na mojej liście życzeń, bo, po pierwsze, została wydana w 2007 roku i jest już naprawdę rzadka, a po drugie liczba jej egzemplarzy to zaledwie 5600 sztuk, co też przekłada się na jej obecną dostępność. Dlatego zdziwiłam się widząc ją na Allegro w niezawyżonej cenie.

The Usherette Barbie® Doll zachwyciła mnie swoim oryginalnym strojem teatralnej bileterki i niebanalną buzią. Popatrzcie sami (a jest na co, bo napstrykałam masę zdjęć).



Barbie przybyła do mnie w pudełku z wszystkimi akcesoriami.




Tym razem na pudełku widzimy 5 projektów Roberta Besta z tamtego okresu. Ilustracje przedstawiają kolejno: stewardessę, bileterkę, sekretarkę, pielęgniarkę i nauczycielkę.


 

A tu już zdjęcia promocyjne lalek, które powstały na podstawie tychże projektów. Fotografie oczywiście pochodzą ze strony barbie.mattel.com


 
            


W pudełku oprócz lalki, certyfikatu i stojaka znalazłam miniaturową latarkę i bilety do teatru.


Barbie ma jasną karnację i ciemnobrązowe, rozpuszczone włosy.


Headmold, jak zawsze u lalek w tej serii, to Nostalgic. Tęczówki Barbie są piwne, makijaż oczu w zgaszonych odcieniach zieleni i srebra, a kreska na powiece i rzęsy czarne. Usta są w pięknym i mocnym odcieniu czerwieni. Całość wieńczy pieprzyk na policzku. Bardzo udany model Silki, Barbie jest po prostu piękna.


Paznokcie lalki są pomalowane na czerwony kolor.


Jej strój to czarne kabaretki i sandałki na szpilce w tym samym kolorze.


Następnie mamy dwuczęściowy uniform w pięknym odcieniu błękitu pruskiego ze złotymi wykończeniami.


A na głowie pasującą czapeczkę.


Bardzo lubię niebieski kolor i nie bez znaczenia był fakt, że lalka kolorystycznie świetnie uzupełnia się z moimi dwiema wcześniej zakupionymi Silkami.


Muszę im zrobić zbiorcze zdjęcie, ale poczekam, aż do grupy dołączy pewien rudzielec.


A tu już sesja w sukni pożyczonej od Mermaid Gown.










9 komentarzy:

  1. Jest niesamowita. Piękne ubranko i gadżety. Z tej serii, to chyba tylko pielęgniarka jej dorównuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i ma boskie nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, aż mi dech zaparło. To jedna z najpiękniejszych silek, jakie kiedykolwiek widziałam! Kojarzy mi się z bileterką w kinie z lat 20-tych. Piękna lalka i do tego ten strój - kabaretki! Gratuluję takiego nabytku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, wszystko w tej dziewczynie zachwyca: niezwykła uroda, piękny kolor ubranka, niewiarygodnie zgrabne nogi w pończoszkach! Tylko podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! Gratuluję tak wspaniałego nabytku!
    I choć jej własne ubranie jest bardzo oryginalne, to w sukni po prostu zabłysnęła. :)

    OdpowiedzUsuń