środa, 1 maja 2019

Elegancja w stylu retro

Na pewno zauważyliście, że odmieniłam nieco wygląd bloga. Chciałam dodać mu szyku i wyrazistości. A ponieważ tzw. weekend majowy spędzam na zmianę w domu i w pracy, dziś zorganizowałam małą sesję zdjęciową z moimi trzema najbardziej eleganckimi Barbie.

Za tło posłużyła mi przycięta strona z kalendarza artystycznego ELZAB na rok 2017 "Frida".  Zdjęcia w tym wydawnictwie są bardzo piękne i pełne klasy. Pomyślałam, że całość dobrze zagra i chyba faktycznie tak się stało.

Pierwszy raz bawiłam się filtrami postarzającymi fotografie. Efekt oceńcie sami ;)

Zapraszam do oglądania.











4 komentarze:

  1. Prześliczne panny :-) każda inna i każda wspaniała :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe i bardzo eleganckie dziewczyny.:) Nowe tło bloga też super.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwone tło jest świetne! Takie energetyczne! I wzór piękny.
    Piękne panny, rzeczywiście czysta elegancja. Bardzo podoba mi się pierwsze i ostatnie zdjęcie. Sepia bardzo pasuje.

    OdpowiedzUsuń