sobota, 11 maja 2019

Little Red Dress Barbie® Doll 2015 - Barbie® Fashion Model Collection

Tak jak zapowiadałam, dziś nowa silka w mojej kolekcji i nowa diorama, a w zasadzie garderoba dla Barbie.

Tym razem silka trafiła do mnie w oryginalnym pudełku.


Lalka opakowana jest w elegancki sposób.


I przymocowana do wnętrza pudełka czarnymi wstążeczkami.


Barbie Silkstone model Little Red Dress Barbie® Doll o czekoladowej karnacji, ubrana jest w czerwoną szyfonową sukienkę i czarne szpilki.



Nogi lalki obleczone są w czarne rajstopy.


Na głowie widzimy czerwony toczek. Stroju dopełniają czarne, wizytowe rękawiczki.


Twarz Barbie to headmold Nostalgic. Pamiętam, że na początku mojej lalkowej przygody ten mold bardzo mi się nie podobał, a teraz jestem w nim zakochana ;)

Oczy silki są w kolorze stalowym a usta pomalowane na ten sam odcień czerwieni, który widzimy na sukience. Upięte włosy są jasnobrązowe z jaśniejszymi pasemkami. Biżuteria, czyli dość spore kolczyki, w kolorze złota.


Tu ogólny rzut na garderobę. Zrobiłam ją ze skrzynki na wino.



Myślę, że garderoba będzie wzbogacana różnymi drobiazgami i z czasem jeszcze zyska na wyglądzie.


I ostatnie spojrzenie na tę piękność.


8 komentarzy:

  1. Wspaniała elegantka i śliczna garderoba (bardzo ciekawy pomysł na wykorzystanie skrzyneczki). Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Garderoba jest obłędna ♡ A Barbie klasa sama w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, co chwalić pierwsze - lalkę, czy dioramę. :D
    Pomysł z garderobą fantastyczny, bardzo podoba mi się stonowana kolorystyka. Cudnie wyszło.
    A nowa panna jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. O Jeżu Kolczasty, obłędna lalka! Mnie się bardzo podoba Nostalgic, ale portfel się buntuje :( Połączenie czerwieni szyfonu i czekoladowej karnacji lalki daje niesamowity efekt! Cudna jest ta jej naburmuszona minka.
    Diorama rewelacyjna, tak starannie ją wykonałaś, te szufladki! Zazdroszczę talentu plastycznego, ja mam do takich spraw dwie lewe ręce, ale zawsze lubię podziwiać takie cudeńka :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję 💕 a lalka na żywo jeszcze piękniejsza. Jeśli chodzi o silki szukam okazji cenowych.

      Usuń